Jednako kao što liječnici redovito moraju pratiti nove spoznaje na polju medicine, tako i svaki proizvođač biljnih preparata treba da zna kako suvremena medicina i sa kojim uspjehom liječi neku bolest, kao i to kakvim su se pokazali njegovi preparati za tu bolest. Praćenje stručne literatureu ovom poslu se podrazumjeva i pretpostavka je uspješnog rada. Bolest se napada svim što nam stoji na raspolaganju i često se najboljim pokazalo liječenje koje koristi suvremena medicina u kombinaciji sa biljnim preparatima. Na Zapadu je to postala praksa i rezultati liječenja nisu izostali, dok kod nas još postoji dosta nesporazuma na relaciji liječnici i fitoterapeuti. Ženske bolesti kao uzrok neplodnosti danas su veliki problem suvremene medicine i rezultati liječenja su daleko od zadovoljavajućih, posebno kod nekih bolesti. U ovom tekstu predstaviti ćemo naše biljne preparate za ženske bolesti koji su se
i sami, a i u kombinaciji sa liječenjem koje koristi suvremena medicina, pokazali kao odličan lijek kod bolesti čija je direktna posljedica neplodnost. Radi se o hormonskim regulatorima koji imaju dobre rezultate ne samo u liječenju ženskih bolesti, nego
su se pokazali jako dobri u prevenciji ženskih bolesti i benignih kao i zloćudnih tumora.

Preparat "Viola" firme "Dren" za ženske bolesti

viola1 viola2 viola3

Osnova za nastanak većine ženskih bolesti poremećaj u sekreciji hormona. Osnivači firme ,,Dren,, i autori tekstova na ovoj web stranici prije više od dvadeset viola klimaksgodina razvili su biljne preparate kojima se uspješno nose sa bolestima koje nastaju kao posljedica hormonskih poremećaja. Najbolja se pokazala kombinacija biljnih preparata koja se uzima najmanje tri mjeseca. Kakav će biti sastav čajeva zavisi o vrsti hormonskog poremećaja i nalazima koji nam se predoče. Sastavni dio našeg posla je upuptiti pacijente u mogućnosti suvremene medicine, kao i to kakav uspjeh liječnici postižu u liječenju njihove bolesti i na taj način ostavljamo pacijentu mogućnost izbora, uz napomenu da se ove dvije metode ne isključuju i da se naši preparati mogu koristiti zajedno sa lijekovima koje propisuju liječnici.

Najveći problem je dijagnosticiranje i liječenje neplodnosti kod žena koje nemaju izraženu neku žensku bolest, ali ipak ne mogu zanijeti. Mjesečni spolni ciklus žene sastoji se od tri faze: folikularne, ovulacijske i luteinske. Sve ove faze su pod kontrolom hormona i svako odstupanje u od normalnih vrijednosti može biti uzrok neplodnosti. Zbog toga se hormoni žena koje ne mogu zanijeti, a ne postoje druge bolesti koje mogu biti uzrok neplodnosti, moraju mjeriti više puta unutar jednog ciklusa. Kod poremećaja ove vrste naša firma pravi odlične biljne mješavine koje regulacijom hormonskog statusa omogućuju začeće. Kod mioma, endometrioza, hiperplazije endometrija, ciste na jajniku, kao i policističnih jajnika, takođe pravimo kombinaciju biljnih preparata, koje značajno pomažu kod ovih bolesti, a koje su čest uzrok neplodnosti kod žena.

Preparat "Viola" firme "Dren" za neplodnost

violaii1 vioalii2a violaii2b violaii3

Liječenje policističnih jajnika i neplodnosti kod žena sa policističnim jajnicima (PCOS) veliki su izazov za suvremenu medicinu. Bolest se uglavnom liječi simptomatski, a potpuno izliječenje je velika rijetkost. Poseban problem je zaštita endometrija žena sa policističnim jajnicima koje žele da imaju djecu. Našim preparatima kod velikog broja žena sa PCOS uspijevamo uspostaviti hormonsku ravnotežu, čime se vraćaju normalne funkcije jajnika, uključujući normalan ciklus, smanjuje se razina muških spolnih hormona i nestaju posljedice koje oni sa sobom nose ( hirzutizam, akne ) i u konačnici se ženama omogućuje normalna reprodukcija i stvaranje potomstva. Samo liječenje podrazumjeva i odgovarajuće preporuke vezane za ishranu, ako to pacijentice žele. Zaštita od pobačaja zbog višeplodne trudnoće takođe je rizik kod ovih žena i naša firma je razvila dobar preparat koji štiti trudnoću kod žena sa povećanim rizikom od pobačaja. Kod neplodnosti muškaraca uzrok je često poremećaj hormonskog statusa, tako da se i kod njih može postići poboljšanje odgovarajućim biljnim mješavinama. Ponekad je neplodnosti prisutna kod oba supružnika i u tom slučaju oboje treba da koriste biljne preparate.

Zaštita ( preventiva ) od raka dojke, endometrija i jajnika
biljnim preparatima

Veliki svjetski zdravstveni problem je sve veća tendencija malignih oboljenja ženskih organa. Medicinska znanost ulaže velike napore u suzbijanju ovih oboljenja. Prioritetna zadaća je istraživanje u smislu poduzimanja što učikovitijih zaštitnih-preventivnih mjera. Jedna od osnovnih mjera zaštite temelji se na principu ranog otkrivanja bolesti. Znači da bolest već postoji, a ranim otkrivanjem povećava se vjerovatnost liječenja. Primjenom naših biljnih preparata u zaštitne svrhe od malignih oboljenja otišli smo korak dalje. Poznato je da tumori benigni ili maligni nastaju iz tkiva čija se stanica genetski izmjenila. Ove promjene nastaju u organima sa hormonski ovisnim tkivima: hipofizi, dojci, maternici, jajnicima, štitnoj i nadbubrežnim žlijezdama ako je došlo do poremećaja hormona. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu u pružanju pomoći biljnim preparatima, oboljelim od hormonskih poremećaja, zapazili smo da dolazi do normalizacije njihovih vrijednosti. Time dolazi do djelimičnog ili potpunog povlačenja siptoma i tvorbi adenoma, nodusa, mioma, cisti, fibroma, hiperplazija endometrija, endometrioza itd. Našim biljnim preparatima uspijevamo održati hormone na normalnoj razini, čime se značajno smanjuje nastanak genetskih promjena koje mogu dovesti do pojave benignih i malignih tumora.

Preparat ,,Preventiva,, i Tamoxifen

preventiva    Danas nekoliko milijuna žena u svijetu koristi lijek Tamoxifen ( Tamoksifen ). Radi se o antiestrogenu koji se koristi u svrhu liječenja hormonski ovisnog raka dojke. Hormonski ovisan rak dojke za svoj rast treba stimulaciju od strane ženskih spolnihhormona - estrogena. Estrogeni se vezuju za specifične receptore u ćelijama i to je najvažniji uslov za njihovo djelovanje. Tamoxifen je lijek koji se vezuje na estrogenske receptore i na taj način blokira estrogene da se vezuju na taj dio stanice i dolazi do izostajanja estrogenskog učinka, što dovodi do propadanja ćelija raka. Pokazalo se da je Tamoxifen povećao procenat izliječenja od raka dojke za oko 20%. Na žalost upotreba Tamoxifena ima i svoje negativne strane, jer se kod žena koje ga koriste povećava rizik od moždanog udara, plućne embolije i venskih tromboza. Poseban problem vezan za korištenje Tamoxifena je izrazito povećan rizik za rak endometrija. Prema tkivu dojke Tamoxifen se ponaša kao antiestrogen i blokira djelovanje estrogena, ali u slučaju endometrija Tamoxifen se vezivanjem za receptore estrogena u ćelijama endometrija ponaša kao estrogen, tako da stimuliše diobu ćelija endometrija, što za posljedicu ima pojavu hiperplazija i povećan rizik dobijanja raka. Ova dvojaka uloga Tamoxifena u odnosu na različito tkivo nije do kraja razjašnjenja, ali je, bez sumnje, treba uvažiti i očekivati probleme vezane za endometrij kod žena koje koriste Tamoxifen. Kakav će negativan uticaj Tamoxifena biti na zdravlje pacijentice zavisi o dozi lijeka, starosti pacijentice, kao i o tome koliko dugo uzima lijek. Značajne promjene na endometriju zapažaju se kod pacijentica koje lijek uzimaju duže od dvije godine, a kod onih koje ga uzimaju duže od sedam godina, rizik za dobijanje raka raste za oko osam puta. Ovaj rizik je i veći kod pacijentica koje su starije od pedeset godina. Mada danas među liječnicima nema saglasnosti o tome koliko dugo Tamoxifen treba uzimati, postoje dokazi da njegovo uzimanje duže od pet godina više šteti nego što koristi pacijentici, ali tek će istraživanja koja su u toku dati konačan odgovor na ovo pitanje.
     Biljni preparat ,, Preventiva,,  koriste mnoge žene koje se liječe Tamoxifenom i rezultati su odlični. Korištenjem ovog preparata postiže se značajna zaštita endometrija žena koje koriste Tamoxifen. Preparat ,, Preventiva ,, je hormonski regulator koji značajno smanjuje rizik za dobijanje raka dojke i ženskih organa ( jajnika, endometrija ), kod onih žena u čijim porodicama je već jedno ili više članova obolilo od nekog od pobrojanih oblika raka. Poznato je da unutar nekih porodica postoji pojačana sklonost poboljevanja od nekih oblika raka, zbog nasljeđivanja deformisanih gena koji igraju značajnu ulogu u zaštiti integriteta DNA. Korištenjem preparata ,, Preventiva ,, broj oboljelih od onih oblika raka koji su direktno vezani poremećaj hormonskog statusa znatno se reducira. Preparat ima širok spektar djelovanja na hormonski status žene jer uklanjaju primarni uzrok, djelujući direktno na hipotalamo-hipofiznu osovinu normalizirajući njihovu regulaciju. Kao potporu ovoj tvrdnji ističemo da preparati djeluju tako da korigiraju koncentraciju gonadotropnih (FSH i LH) i tireotropnog (TSH) hormona. Ovi dalje djeluju na izvršne žlijezde zadužene za lučenje spolnih hormona (estrogena, progesterona, testosterona), kao i hormona štitnjače (T3 i T4). Zbog toga mi preparat ,,Prevetiva,,  preporučujemo i svim adolescenticama koje imaju problema sa regulisanjem težine i to prije svega da se zaštite od sindroma policističnih jajnika, kao i da im se normalizuje ciklus.
       Na kraju da napomenemo da preparate autora ovog teksta možete nabaviti direktno kod nas u biljnoj apoteci u Žepču, ulica Bukovik 3, ili naručiti poštom pozivom na telefon 032-881-774, odnosno 061-461-517.